Золоті правила Джеймса Дайсона

Джеймс Дайсон англійська мільйонер і винахідник однієї з найпопулярніших моделей пилососа про свої життєві правила.

• Я ніколи не даю порад, тому що я сам ніколи їх не слухаю. Треба йти своїм шляхом. Мріяти і діяти інакше, ніж інші.

• Коли ти безуспішно працюєш над чимось довгий час і в якийсь момент втрачаєш віру в себе, то, швидше за все, це і є той момент, коли ти майже домігся успіху.

• Мій рецепт успіху – робити те, у що ти віриш. Незалежно від того, зробиш ти на цьому гроші чи ні.

• Шлях до успіху лежить через стільки провалів! Коли я створював пилосос, мені довелося зробити 5127 прототипів. Тобто 5126 спроб були невдалими.

• Найголовніше, коли вам потрібно щось спроектувати, – це наполегливість і готовність до провалу.

• Дизайн – це не те, як предмет виглядає, а те, як він працює. Дизайн без технології та інжинірингу – це фігня.

• Інструкції – моторошна річ, вони тільки бентежать споживача. Від них потрібно позбавлятися.

• Робіть все самі і робіть це швидко. Не намагайтеся продати свою ідею тим, хто сьогодні визначає правила гри на ринку.

• Якщо ви повні ентузіазму, якщо ваші ідеї заряджають вас пристрастю, ви обов’язково переможете.

• Я думаю, що найважливіші якості для досягнення успіху, це наполегливість і справжня віра у свій продукт.

• Я вважаю, що досвід не є необхідною умовою успіху. Навіть навпаки, досвід може послужити вам погану службу. Адже він говорить вам лише про те, що працювало в минулому.

• Помилки – це дуже важлива частина шляху. Ви повинні робити помилки! Завдяки помилкам ви дізнаєтеся багато нового.

• Я віддаю перевагу брати на роботу молодих людей, не обтяжених багажем досвіду, – тих, хто завжди готовий спробувати щось нове.

• У нас дуже відкритий відділ досліджень і розробок, всі співробітники бачать, над чим ми в даний момент працюємо. Це не дуже добре з точки зору захисту від промислового шпигунства і всього такого, але я виявив, що це здорово підхльостує в людях ентузіазм.

• Ми вважаємо, що щось красиво тільки тоді, коли воно працює правильно.

• Мій головний принцип: усі люди в моїй компанії повинні відчувати себе піонерами, першопроходцями.

• Нехай потрібно час, щоб заробити таку репутацію, коли люди почнуть розповідати своїм знайомим про моє продукті і щиро повірять, що він найкращий. Ну і що ж? Я нікуди не поспішаю. Краще я закладу міцний фундамент, обумовлений самими властивостями продукту, ніж буду намагатися роздувати бренд штучними методами.

• Прямі конкуренти мені нецікаві. Я натхненний тим, що я роблю, і не дивлюся по сторонах.

• Я безумовно не бізнесмен, тому що сфера моїх інтересів – не бізнес, а інженерія.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *